tsairia limnh tsairia limnh 1 λιμνη λιναρινα

Αυτή είναι η τεχνητή λίμνη του Πολύδενδρου Ημαθίας στη τοποθεσία "Τσαίρια" σε υψόμετρο 1000μ. στα σύνορα με τα Ριζώματα.

Δύο είναι οι βασικές διαδρομές που καταλήγουν στη Λίμνη.Η μία ξεκινάει από την τοποθεσία "Αη Λιας" λίγο έξω απ' τα Ριζώματα και η άλλη έχει αφετηρία το χωριό Πολυδένρι.Πάμε να τις γνωρίσουμε.

Η πρώτη διαδρομή ξεκινάει ανηφορικά αλλά ομαλά με αγροτικό δρόμο.Μετά από δυόμιση χιλιόμετρα και λίγο πριν φτάσουμε στη λίμνη παίρνουμε το μονοπάτι στα αριστερά μας.Συνεχίζουμε μέχρι να βρούμε τον δασικό δρόμο,περπατάμε και πιο πάνω στρίβουμε δεξιά.ανεβαίνουμε το μονοπάτι και καταλήγουμε στο πυροφυλάκιο.Το σημείο προσφέρει πολύ καλή θέα.Αφού την απολαύσουμε και πάρουμε τις ανάσες μας κατηφορίζουμε μέσα από ρέμα και κατευθυνόμαστε προς τη λίμνη.

pyrofylakio oksies hlios tsairia agioneri

Η άλλη διαδρομή ξεκινάει από το Πολυδένδρι και μετά από μια εύκολη διαδρομή μέσα από πυκνα δάση οξιάς φθάνουμε σε ένα ξέφωτο  στη θέση Γκόλνα που σημαίνει ύψωμα βουνού. Λίγο πιο πέρα το πυροφυλάκιο και απεριόριστη θέα απο πανύψηλα βουνά.Πρώτος και καλύτερος ο Όλυμπος. Δυτικά οι άλλες βουνοκορφές πανύψηλες και χιονισμένες. Γράμμος, Σμόλικας , Βασιλίτσα.Παίρνουμε το δρόμο της επιστροφής από άλλη διαδρομή μέσα απο μικρά ρέματα,με κατεύθυνση την μικρή τεχνητή λίμνη.